Roma integráció elősegítése

Romaktív

Romaktív

A kommunikációs folyamat tervezése

2016. június 30. - Dr Domschitz Mátyás

A kommunikáció tervezésénél figyelembe kell venni azt, ahogy a célcsoport reagál az üzenetre.

  1. Először észre kell  vennie az üzenetünket.
  2. Ha észrevette érdeklődnie kell hogy továbbra is figyeljen.
  3. Ezután vágynia kell az üzenetünkben rejlő ígéret teljesülésére.
  4. Ha az előzőek megvannak dönthet úgy, hogy cselekszik, ahogy kérjük.

Ezért a tervezésnél kövessük az AIDA modellt

  • Hogyan hívjuk fel a figyelmet a projektre? Attention
  • Hogyan keltsük fel az érdeklődést? Interest,
  • Miért jó a projektben részt venni Desire,
  • Mit lehet konkrétan tenni felhívások a cselekvésre. Action

Mutatok egy példát egy sajtkészítő tréningre készített reklám szövegen

 

sajtos_reklam.png

A bejegyzés trackback címe:

https://romactiv.blog.hu/api/trackback/id/tr928857506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása